Przejdź do treści Przejdź do wyszukiwarki
Szkoła Podstawowa
im. Młodych Ekologów w Czelinie
  • Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Projekt "Pomorze Zachodnie - Wsparcie Pedagogiczno - Psychologiczne"

plakat z dofunasowaniem

logotypy projektu

W ramach projektu "POMORZE ZACHODNIE-WSPARCIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE" w Szkole Podstawowej im. Młodych Ekologów w Czelinie odbyły się następujące zajęcia:

  • dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego, matematyki,
  • dydaktyczno-wyrównawcze dla klasy II, III,
  • zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze indywidualne dla uczennicy klasy III,
  • zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klasy VII.

Przeprowadzone zajęcia dały uczniom szansę na skuteczniejszą realizację podstawy programowej, a tym samym odniesienie sukcesów edukacyjnych.

Edukacji matematycznej: uczniowie coraz lepiej wykonują podstawowe działania matematyczne, posługują się słownym i cyfrowym zapisem liczb, czytają, analizują i rozwiązują  zadania z treścią, znają figury geometryczne, rozpoznają linie proste, krzywe i łamane, kreślą, mierzą i porównują odcinki, dzielą zadanie tekstowe na etapy.

Edukacji polonistycznej: poprawili technikę czytania, potrafią poprawnie przepisać tekst z uwzględnieniem prawidłowego kształtu, czytają całościowo, stosują podstawowe zasady ortograficzne, lepiej rozumieją samodzielnie czytany tekst, potrafią samodzielnie dostrzec i skorygować popełnione błędy, dokonują analizy i syntezy słuchową.

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne: wzrosła motywacja i aktywność podczas zajęć, nastąpiła poprawa w zakresie techniki i tempa czytania oraz rozumienia czytanej treści, poprawiły się relacje w grupie, zmniejszyła się liczba negatywnych postaw, poprawa umiejętność pisania w zakresie poprawności ortograficznej, uczniowie częściej starają się stosować poznane zasady ortograficzne podczas samodzielnego pisania, usprawnili wybrane funkcje percepcyjno-motoryczne, w szczególności w zakresie percepcji słuchowej i spostrzegawczości wzrokowej.