Strona Archiwalna Szkoła Podstawowa im. Młodych Ekologów w Czelinie - Projekt "POMORZE ZACHODNIE - WSPARCIE PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE"

Szkoła Podstawowa im. Młodych Ekologów w Czelinie

Czelin 70

74-505 Mieszkowice

 Tel.: 91 4145004

Adres

Czelin 70


74-505 Mieszkowice


 Tel.: 91 4145004


Statystyki

  • Odwiedziło nas: 372822
  • Do końca roku: 307 dni
  • Do wakacji: 114 dni

Kartka z kalendarza

Projekt "POMORZE ZACHODNIE - WSPARCIE PEDAGOGICZNO - PSYCHOLOGICZNE"

W ramach projektu,, POMORZE ZACHODNIE-WSPARCIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE "w Szkole  Podstawowej im. Młodych Ekologów w Czelinie odbyły się następujące zajęcia:

  • dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego, matematyki,
  • dydaktyczno-wyrównawcze dla klasy II, III,
  • zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze indywidualne dla uczennicy klasy III,
  • zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klasy VII.

Przeprowadzone zajęcia dały uczniom szansę na skuteczniejszą realizację podstawy programowej, a tym samym odniesienie sukcesów edukacyjnych.

Edukacji matematycznej: uczniowie coraz lepiej wykonują podstawowe działania matematyczne, posługują się słownym i cyfrowym zapisem liczb, czytają, analizują i rozwiązują  zadania z treścią, znają figury geometryczne, rozpoznają linie proste, krzywe i łamane, kreślą, mierzą i porównują odcinki, dzielą zadanie tekstowe na etapy.

Edukacji polonistycznej: poprawili technikę czytania, potrafią poprawnie przepisać tekst z uwzględnieniem prawidłowego kształtu, czytają całościowo, stosują podstawowe zasady ortograficzne, lepiej rozumieją samodzielnie czytany tekst, potrafią samodzielnie dostrzec i skorygować popełnione błędy, dokonują analizy i syntezy słuchową.

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne: wzrosła motywacja i aktywność podczas zajęć, nastąpiła poprawa w zakresie techniki i tempa czytania oraz rozumienia czytanej treści, poprawiły się relacje w grupie, zmniejszyła się liczba negatywnych postaw, poprawa umiejętność pisania w zakresie poprawności ortograficznej , uczniowie częściej starają się stosować poznane zasady ortograficzne podczas samodzielnego pisania, usprawnili wybrane funkcje percepcyjno-motoryczne, w szczególności w zakresie percepcji słuchowej i spostrzegawczości wzrokowej.

Pliki do pobrania

Strona Archiwalna